Då var julfirandet över för i år...



Julafton tillbringades hemma hos mor & far i Gustafs som vanligt med familj och mormor & gubben hennes :)
Det var väl som vanligt, man åt så man kunde ha rullat hem på kvällen, öppnade julklappar och kollade lite på tv.

På juldagen firade vi med pappa's sida hemma hos min faster. Fick en hel del bra julklappar och lite presentkort.

Jag fick ett jättefint halsband av Kalle i julklapp ♥ Av mig fick han en digital fotoram, örngott som jag dekorerat själv, snapsglas som jag målat och lite smått och gott.

Här kommer lite bilder på det jag gjort och gett bort i julklapp.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en trevlig jul! Kram

2008-12-28 @ 12:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0