Hoppas, hoppas, hoppas.



Rätt person åkte ut Idol i alla fall tycker jag,
vad tycker ni ?
Jag tycker han var ganska tråkig,
duktig men tråkig på något vis.
Sångröst har han ju helt klart,
men det är något som saknas.
Man glömmer bort honom,
har har ingenting som är speciellt unikt
utan är enligt mig ganska vanlig.
Anna och Kevin var jätteduktiga på sin duett tycker jag.
Varje gång jag hör den där låten önskar jag att jag kunde dansa som Baby i Dirty Dancing.

Tidigare idag ringde Lisa (föreståndaren på mitt gamla jobb)
och undrade om jag eventuellt kunde jobba på måndag.
Hon ville vara ute i god tid ifall jag skulle bli uppbokad av något annat jobb,
men hon skulle ringa imorgon eller på söndag och berätta om jag skulle jobba eller inte.
Jag hoppas verkligen det.
Saknar ju dom där små liven.
Man känner nu när man åker dit och hälsar på
att man börjar "komma bort" från dem.
Barnen växer och utvecklas något enormt.

Nu sitter Smulan i mitt knä och jamar och stryker sig mot min hand och tangentbordet
så jag ska väl avsluta och kela lite med kelgrisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0