Linda's fina present.


(Den här boken fick jag av Linda idag)

Linda hade skivit i sin blogg att hon kanske skulle köpa en ny present till mig
eftersom hon inte var nöjd med den hon hade.
Men jag är glad att hon inte gjorde det
för det här är nog det finaste jag någonsin fått av en vän.

Hon hade gjort en bok/album
med text och bilder som sammankopplade oss.
Hon hade skrivit med silverpenna och satt in hjärtan
och jättefina texter och bilder.

Så vill du överraska en vän med en personlig present,
gör som Linda.
Det värmde så mycket och jag blev så glad.
Så tack gumman !

Kommentarer
Postat av: linda

vilken tur att du blev glad. Du ska abra veta vad jag svor över den dära i natt =)

2008-11-20 @ 19:28:32
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0