Ljusstake.


(Den här gjorde jag idag)

Efter Linda hade varit här och fikat idag
så åkte vi och letade efter ett pysselbord till mig,
men jag hittade inget
så vi drog iväg till Rusta,
där jag köpte färg och lite pyssel.
Så nu har jag fixat till de här två ljusstakarna.
Från början var dom tegelstensfärgade och tråkiga,
men nu har jag målat om dem till vit med lite ljusgula detaljer.
Jag dekorerade sen med dekorationsbandet jag köpte på Rusta.
Det blev mycket finare än vad dom var från början.

Nu ska jag städa upp röran här,
jag försöker få ordning på alla grejer
men jag har ingen plats och ingenstans att göra av dem.
Jag måste verkligen ha ett pysselbord !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sååå fiiina :)

2008-11-21 @ 13:00:47
Postat av: Jonna Wiklund

vilka fina "stakar" ^^ du är så duktig! <3

2008-11-21 @ 21:46:58
URL: http://s0fin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0