Nedräkning till jul.


(Nedräkningsljus jag gjorde igår och slutförde idag)

Igår var jag och K på Kupolen och försökte hitta klotljus som jag så gärna vill ha,
till mitt nya pyssel som ska göras innan första advent.
Men dom får inte vara för stora,
vilket gjorde det till en kamp att hitta något i rätt storlek för ett rimligt pris.
Men jag hittade iaf det här fina, rosa ljuset för 6 :-.
Jag har dekorerat det med ljusdekor-penna.
Det gäller att vara stadig på hand när man håller på med sådant,
jag fick torka och ändra både 3-4 gånger
men det gick till slut efter lite ansträngning.
Klotljus får inhandlas på Ikea imorgon,
likaså databord,
så jag kan sno det här skrivbordet till pysselbord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0