Snart dags för en shoppingrunda.

Idag har jag varit duktig och cyklat till mamma. 2 mil, det tycker jag är ganska duktigt eller hur ? :)

Nu har jag gjort mig i ordning och snart ska jag ta en promenad till Kupolen och möta upp Lisa. Jag behöver verkligen nya underkläder så jag tror faktiskt (även fast jag försöker att snåla på allt nu) att jag ska unna mig det idag. Eftersom jag gått ner lite i vikt (bara för att jag har tränat, så ni behöver inte oroa er !) så är det mesta för stort runt om.

Nu ska jag ta in katterna från balkongen, det är ju så fint väder nu så jag har till och med hunnit sitta där ute och myst en stund. But now it's time to go.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0