Aco spotless.


Här om dagen var jag & Katarina och shoppade loss ordentligt. Jag hade fått presentkort på H&M när jag fyllde år och det var väldigt uppskattat. Hade tänkt visa vad jag köpte, men kameran gick sönder mitt i.

Jag inhandlade iaf nya ansiktsprodukter. Aco spotless. Aco spotless daily face wash är en djuprengörande tvätt för fet och oren hud, som innehåller salicsyra som tar bort döda hudceller och rengör på djupet.
Aco spotless daily purifying toner är ett behandlade ansiktsvatten för fet och oren hud. Den rengörpå djupet och motverkar orenheter. Även denna innehåller salicsyra.

Jag har använt de här produkterna i några dagar nu och jag ser redan en skillad. Efter förra omgången med Demon & angels var min hy inte direkt något jag strävar efter, men nu känns det som att jag börjar få ordning på den igen. Tillsammans med dessa produkter använder jag även Aco spotless blemish treatment.

Aco spotless daily face wash: 62 :- på apoteket.
Aco spotless daily purifying toner: 49 :- på apoteket.

Återkommer med en recenssion om en månad ungefär:)

Kommentarer
Postat av: kamilla

Naajs blogg, allt bra?:)

2009-12-04 @ 18:45:24
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag använder aco spotless, först var dem bra i dem första 2-3 månaderna men sen blev min hy liksom immun mot det.

2011-06-22 @ 00:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0