Dagens makeup - i lila färger.



Idag kör jag på en lila makeup. Har velat ha en lila ögonskugga länge, men alla färger fanns ju i paletten jag fick i födelsedagspresent så det var perfekt ! Lila är ju så snyggt till gröna ögon tycker jag. Nu är det bara en riktigt bra svart skugga som fattas. Min svarta som jag har sen tidigare är lite mer metalick, jag skulle vilja ha en som är riktigt svart. Så ni som inte vet vad ni ska köpa till mig i julklapp så har ni ett förslag nu :) Fast den enda av mina vänner som jag brukar byta julklappar med är Linda, och så får det nog bli i år oxå. Har inte råd att köpa en massa julklappar hit och dit... Och barnen måste ju få julklappar såklart, kan ju inte strunta i de underbara små liven och den lilla som jag blir gudmor åt ! :D

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fint :)

2009-12-02 @ 16:49:46
Postat av: linda

jag vet att du finns där gumman och det är jag jätte glad för. blev bara för mycket igår så orkade verkligen inte prata, elle ja kunde inte för jag grinade hela tiden och då får jag inte fram ett ord. Och du är den enda som jag känner att jag kan öppna mig för. Älskar dig med!

2009-12-03 @ 20:28:54
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0