Dagens makeup - nytt i sminklådan.



Idag har jag lagt en ganska enkel och naturlig makeup som går i vitt och brunt. Ögonskuggan är en duo eyeshadow - tranquil peach, från Oriflame. Som vanligt har jag använt eyeliner för att förstärka fransraden. Ögonbrynen har jag fixat med en ögonbrynspenna från Yves Rocher i färgen brun intense. Pennan är i två "delar" varav penna på ena sidan och en liten borste i andra. Passar mina bryn alldeles utmärkt i färgen och borsten var kanon.



På läpparna har jag Gloss booster Baby doll från Oriflame. Ska tydligen vara smak på det, men inte vad jag kan känna i alla fall. För övrigt var det ganska bra. Sitter bra utan att kladda och ger läpparna ett fylligt intryck.

Detta var bara en del av allt jag fick i julklapp. Kommer mer senare :)

Kommentarer
Postat av: linda

den där bloggen som du pratade om när du var här och bakade, vad är det för adress??

2009-12-28 @ 12:48:51
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0