Dagens makeup - sweet candy.




Härligt med lite snö ute nu. Det blir ljusare och ser så mycket trevligare ut. Lite julkänsla ska man väl ändå få ha. Hela morgonen har jag kutat runt i lite olika affärer och letat efter julklappar, har dock inte hittat några, så det får bli till att beställa på nätet ist. Så mycket enklare att få grejerna hem i postlådan och sen bara kunna slå in dem. Fast lite tråkigt är det ju ändå att inte få med sig grejerna på en gång :) 
Den senaste tiden har jag inte skrivit så mycket om dagens makeup, jag har bara satt in bilder och sen har det blivit någon allmän text om något annat, vad tycker ni ? Ska jag skriva mer om makeup'en som jag gjorde förut ? Vad jag har använt osv. Själv tycker jag ju att det känns som att det blir lite tråkigt för er läsare eftersom jag i princip använder samma produkter varje gång; eyeliner, highlighter, ögonskugga, mascara osv. Vad vill ni läsa om ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint !

tyckte du om klänningen , jag hoppas du gillar svart men det är ju en färg som går till allt nästan , kram kram

2009-12-16 @ 17:00:38
URL: http://inteutandinkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0