Glittermakeup.



Godmorgon ! Jag vaknade lite tidigare än vanligt och bestämde mig för att låta K sova en stund till, så gick upp och testade lite nya makeup-produkter i stället. Jag har aldrig använt franslim för att låta glittret fästa. Men eftersom jag tycker det blir mest kladd och klet när man använder en primer ovanpå en skugga så införskaffade jag igår ett franslim från Ardell. Kostar 35 kr på Åhlens.
Jag lade först på en primer över locket för att ögonskuggan ska sitta bättre. På med mycket ögonskugga för att det inte ska korva sig i globlinjen ! Sen tog jag en tops och doppade ner i burken med lim och duttade sen över locket, man ska absolut inte dra för då förstör man ögonskuggan ! Sen duttade jag på glittret bara. Hur enkelt som helst och det sitter mycket bättre än med en primer tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där sminkningen vill jag ha när jag gifter mej om du kan och vill kram å gott nytt år , om kalle inte sagt dt så är datumet nu bokat den 27 februari kl 18 - 23 på slottet i teleborg där vi bor inbjudning kommer på posten inom snar framtid

2009-12-30 @ 19:11:40
URL: http://inteutandinkarlek.blogg.se/
Postat av: sandra

åh så SNYGGT!

2009-12-30 @ 20:56:19
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Pilla

Gu,va snyggt. skulle också vilja kunna sminka så bra.

2009-12-30 @ 23:15:24
URL: http://zpernillaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej en sådan sminkning skulle jag vilja ha när jag gifter mej ,eller allafall liknande , hoppas du vill och kan fixa det , datum för bröllop är nu bokat lördag den 27februari 2010 , inbjudning kommer på posten maSSA kramar å gött nytt år elin å david

2009-12-31 @ 11:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0