Nu är det som det ska vara...



Pappa var snäll och köpte julgransbelysning åt mig, eftersom våran gick sönder igår, så nu står julgranen så fint här hemma i vardagsrummet. Nu är det som det ska vara. Jag älskar julgranar. Att jag gillar julen har väl ingen människa gått miste på. Kalle skrattar lite åt mig för att jag är som ett litet barn, och som han säger så går det nog aldrig över. Jag tycker om julen helt enkelt.
Hela dagen har jag fixat med julklappar. Jag gör ju mina julklappar själv som vanligt. Idag har det gått riktigt bra, jag är så nöjd att jag knappt vill ge bort det jag gjort och behålla det själv :) Men jag kan ge bort det med stolthet i stället. Nu ska jag städa bort allt glitter och barr efter julgranen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0