Påfyllning i nagellackslådan.


I julklapp fick jag 4 st (eller ska man kanske säga 5 ?) nya nagellack från Yves Rocher. Ett svart, ett rosa, ett silver och ett "rör" med 2 st nagellack i som var ljusrosa och hallonröd med shimmer. Har aldrig sett ett nagellack med 2 st i förut tror jag, men de var bra. Bra pensel för applicering och torkade snabbt. Jag valde att använda båda lacken, först nr 1 som var ljusrosa och sen det hallonröda shimmret ovanpå. Resultatet blev lite åt det guld/brons/orange-hållet. Roligt med lite nytt så man kan variera sig lite, eller hur ?

Kommentarer
Postat av: lisa!

viss kan man inte få nog av nagellack? helt underbart att kunna variera sig! jag använder även stenar och nailsticks, hur vackert sm helst!

2009-12-28 @ 21:15:54
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0