Snart är det dax...

Tiden går och snart är det julafton. Jag har inte ens hunnit klart med hälften av julklapparna än, men imorgon lånar jag mammas bil och tar mig en sväng om i butikerna, får se om man hittar något åt de som är kvar.

Lite mer än en månad kvar tills utbildningen börjar oxå. Var på banken förra veckan och fixade med lån och det gick bra. Anmälningsavgiften är betald och nu är det bara kursavgiften kvar. Det ska bli riktigt intressant med gruppsammansättningen, roligt att träffa lite nytt folk som har samma intresse som jag har.
Lisa har dessutom kommit in på sin kurs och hon börjar någon vecka innan mig, så vi kan verkligen peppa varandra nu. Kurserna ligger inte i närheten av varandra, Lisa ska gå musik och jag makeup, men vi har båda tagit tag i våra drömmar och det är jag stolt över både henne och mig själv för. Det är viktigt att våga följa sina drömmar ! Sånna människor ser jag upp till. Människor som vågar följa sina drömmar, trots att det är skrämmande och kanske svårt att nå dit. Men om man inte försöker kan man heller inte lyckas. Vad har man att förlora ? Jag vill inte vakna upp en dag och ångra att jag inte gjorde det. Så ge inte upp era drömmar bara för att det är lite skrämmande att ta tag i dem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0