Den efterlängtade dagen.

Idag har jag fått jobba i alla fall. Jag har ju varit ledig i två dagar så när jag kom till jobbet i morse tänkte jag nästan fråga barnen om de haft en bra helg, ända tills jag kom på att det faktiskt är fredag.

Efter jobbet åkte jag och Katarina och shoppade. Det blev en sväng på systemet, där vi köpte cider och en flaska rött vin inför imorgon. Sen åkte vi vidare till Kupolen och sprang runt där i flera timmar. Men till slut hittade vi det vi skulle och kom därifrån nöjda och glada. Jag köpte nytt smink, välbehövligt ! Nytt mineralsmink, detta ska ju vara bättre för hyn så jag hoppas på en bättre hy från och med nu :) Och sen hittade jag även ett par spetsleggings och en lång topp (som jag troligtvis kommer använda som klänning) från Gina Tricot. Och sen införskaffade jag mig en freebra också. Det ska bli intressant att se om det funkar. Jag har hört både positivt och negativt om dem. Men om det funkar så är det ju helt perfekt nu till våren när alla axelbandslösa klänningar och toppar dyker upp igen. Jag gillar inte alls axelbandslösa bh:ar eftersom jag ännu inte hittar någon som sitter kvar uppe oavsett silikonband osv på insidan. Jag tycker bara dom trycker ner eller åker ner. En freebra ska tydligen ge lite mer push-up enligt vissa. Dock sägs det att man ska ha en kupa större än man har i vanliga fall, och freebra verkar inte säljas i större än C-kupa så det gick ju åt skogen ganska snabbt. Men jag hittade en i skapligt pris så jag bestämde mig för att det kunde vara värt ett försök i alla fall.

Idag känner jag mig lite hostig och jag har nog en början på förkylning. Jag hoppas verkligen inte det blir mer än så, för jag har verkligen ingen lust att gå och bli sjuk nu.

Nej undra om man ska gå och lägga sig så man orkar med morgondagen. Det känns som att man har lite att göra innan utgång imorgon, och sen vill man ju hinna mysa lite med baby innan också. Godnatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0