När ska det sluta snöa ?

Det är snart mars och snön bara vräker ner. Jag tycker det är dax att det börjar på att smällta bort lite nu :) Man brukar ju ska bli lurad några gånger innan det smällter bort, och april är ju en vårmånad så det börjar bli dax nu tycker jag.

Idag har jag och Katarina varit på Kupolen. Jag längtar så tills jag får lön. Den här månaden kanske man har råd att unna sig själv lite shoppande i alla fall. Och inte bara slänga pengarna på räkningar och mat.
Sen har vi ritat såklart. För mig blev det en avritad bild av Scarlett, syns det att det är hon ? (bilderna blir inte bra när man tar med kamera då färgerna och skuggningarna inte stämmer, K vägrar fixa så min scanner funkar, suck, jag skulle bli världens gladaste människa om han bara kunde göra det !)


Kommentarer
Postat av: Lisa

oj vilken fin bild!

2009-02-23 @ 11:39:52
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0