Pyssel och dekoration.

Idag när vi vaknade kollade jag och Katarina på "Surf school". Och sen duschade jag och när jag kom ut satt Katarina och ritade så då var jag bara tvungen att pyssla lite jag med :) Så det blev ett målat hjärta att dekorera ljusstaken med, tycker det passade bra nu när det snart är alla hjärtans dag. Och lite annat pyssel också men det får ni se sen när det är färdigt.

När jag skulle skjutsa hem Katarina och vi skulle åka till mamma & pappa och äta så hade de inte plogat här utanför och det tog lång tid för oss att ens komma ut från parkeringen. Till slut la bilen av när jag kommit halvvägs ut från parkeringen. Katarina började fundera på om hon skulle gå ut och skjuta på, men till slut startade den efter många om och men. Då var jag så irriterad på att de inte hade plogat (och på att hyresvärden m.fl som jobbar där bara står på gatan och snackar massa skit, har de inget bättre för sig kan dom väl ta och skotta parkeringarna lite) så jag la av en del svordomar och gasade som fan, och då kom vi faktiskt ut. När vi sen kom ut på de större vägarna upptäckte vi att det inte var plogat där heller och det tog oss ungefär 1 timme, från och med att vi satte oss i bilen, att ta oss till Gustafs.
Det är inte lite snö det har kommit. Hur mycket som helst ju. Jag vill ha vår och sommar nu i stället ! Tänk att bara kunna slänga på sig en jacka och ett par skor och gå ut. Ingen bil att "gräva" fram ur snön heller. För idag var det verkligen som att gräva fram den.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite. Ha en bra kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0