Vissa dagar går så sakta, medans vissa dagar bara flyter på.

äDagen har gått förvånansvärt fort. Jag har jobbat till klockan 18. De dagarna gillar jag inte, tiden går så sakta de sista timmarna efter mellanmålet, men idag flöt det på riktigt bra och dagen var slut snabbare än jag han blinka. Idag var också första dagen på länge som jag tyckte att det var skönt att vara ute i flera timmar utan att frysa fötterna av mig.
Jag började klockan 13 eftersom det var så lite barn. Så innan hann jag åka till Katarina och hjälpa henne med håret. Lite färgning och förändring och sådär :) Men det blir en vända till med hårfärgen innan det blir riktigt bra. Det blir intressant att se henne som något annat än brunett.

Eftersom jag vaknade en och en halv timme innan klockan ringde i morse så hann jag också ta fram ritblocket och pennan. Denna gång blev projketet Allie, The notebook (Rachel McAdams). Jag tycker hon är så vacker i den filmen. Av någon anledning ser kvinnorna alltid så mycket bättre ut i dessa "gamla" filmer.


Kommentarer
Postat av: natalie

ah visst gör dem , definerar verkligen vacker i nya filmer blir dte mer ser bra ut, snygg, söt m.m

jaa bebisar har en utstrålning som ingen annan :)

2009-02-23 @ 20:53:52
URL: http://nathall.blogg.se/
Postat av: Erika

Grymt bra du är på åh Rita :))

2009-02-23 @ 23:39:07
URL: http://erikaml.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag tycker du målar otroligt fint! :'> och din blogg är också jättefin, så det är en av några få bloggar som jag brukar kolla på varje dag :D

2009-02-27 @ 21:48:10
URL: http://elinsday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0