Jag önskar jag var miljonär.

Idag när jag låg i badet passade jag på att titta ordentligt i nya H&M katalogen. Nu är det snart vår och alla vår & sommarkläder börjar på att komma in, hur underbart är inte det ? :) Jag bestämde mig i alla fall för att antingen köpa den där klänningen jag så gärna vill ha, eller beställa lite ur H&M, men eftersom jag har kärat ner mig totalt i den där klänningen så beslutade jag mig för den. För att sen upptäcka att jag ligger på minus på kontot. Trevligt (eller inte). Därav ingen klänning, inget shoppande överhuvudtaget. Jag får vänta till löning och hoppas att det finns kvar då.



Kommentarer
Postat av: Erica

"Jag önskar jag var miljonär", det är precis vad jag tänker varje gång jag ser ett nytt klädesplagg, nya snygga skor m.m. Tänk att vara ekonomiskt oberoende och kunna köpa allt man vill! Saken är den att då skulle jag köpa så mycket att jag knappt skulle hinna använda en tiondel av alla inköp. :-P

2009-02-13 @ 16:26:20
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0