Jag önskar vi hade ett hus...

Ibland önskar jag att vi hade en större lägenhet som inte var hyresrätt, som var bara vår, som vi kunde göra vad vi ville med. En lägenhet som vore värd att slänga lite pengar på. Eller varför inte ett helt hus ? Det vore ännu bättre. Jag gillar att pyssla och inreda men i den här lägenheten känns det inte lika roligt eftersom det ändå aldrig blir sådär perfekt som jag vill ha det. Som badrummet tex, som Kalle sa "vad man än gör så går det inte att få det riktigt fint".

De här fina pumparna och behållarna hittade jag på CultDesign. Tydligen ska de finnas på Önskehuset här i Borlänge, så det kanske blir en kik förbi där någon dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0