Julklappsbyte.

Nu har Linda och Alexander varit här. Skönt att äntligen få ha gett dem julklapparna. Jag fick tvål, hudlotion och badskumm tror jag att det var i jättefina förpackningar eller vad man säger. Och ett jättefint kort på Alexander.
Av mig fick Alexander ett örngott som det står "här sover en prins på" som jag gjort själv, och ett set med kläder och så ett litet vindspel eller vad man nu säger. Linda fick en ljuslykta jag gjort själv och en kalender med bilder på oss och Alexander i. Sen fick hon sina handduks-namnskyltar som hon sagt att hon vill ha, så det hade jag oxå knåpat ihop åt henne.
Sen blev vi bjudna på kalas på tisdag eftersom Alexander fyller år då. Hoppas jag hinner fixa den där presenten jag ska göra bara. Måste nog ta mig en tur förbi på Kupolen imorgon så jag får köpa en del av det jag måste ha.

Nu ska jag gå och fundera på vad vi ska äta ikväll. Har inte ens hunnit äta riktigt idag, så jag börjar bli hungrig nu.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken söt pojke! :P

2009-01-04 @ 21:40:31
Postat av: linda

VA hade du gjort det alexanders julklapp själv?? shit nu börjar jag verkligen avguda dig!!!! Kan lova att hela familjen komme bli glada å häpna av vad han får i present.

2009-01-05 @ 00:56:32
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0