Lördagsplaner.

Idag är det lördag och halva dagen har redan gått. Imorgon är det söndag, och sen ny vecka. Nej, nu ska vi inte tänka så :) Det är bara det att tiden går så fort.

Jag har tillbringat lördagsförmiddagen till att rita och måla. Provade något nytt och blandade både tusch och akryl- och allmogefärg. Det blev jättebra, ända tills pennan tog slut och jag provade en annan som visade sig vara mycket tjockare och vips så var hela bilden förstörd. Så snacka om slöseri med tid när den ändå hamnar i soptunnan innan den är färdig. Jag ska nog köpa nya pennor idag.

Planerna för dagen är
♦ åka och handla
♦ åka och bada med Sonny & Lovena (men eftersom klockan snart är tre så vet jag inte om vi hinner, Kalle är ju lika seg som vanligt när han ska göra nånting)
gå på bio.

Nu ska jag städa ihop alla målar/ritsaker här och göra mig i ordning. Have a nice day.


Kommentarer
Postat av: linda

vad blir det för bio film då?

Jo för marcus tvär vägrar allt

2009-01-31 @ 19:09:41
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0