En dag som har gått i ett.

Idag har jag jobbat hela dagen. Det är så roligt att vara där, för det går så bra. Och personalen är så gulliga och påpekar hur duktig och effektiv jag är hela tiden och det är alltid roligt att höra. Trots att dagarna kan gå fruktansvärt segt ibland eftersom barnen är så snälla (missuppfatta mig inte, det är bra att barnen är snälla, men det kan bli långtråkigt för någon som gärna vill ha något att bita i också).

Efter jobbet var jag till Katarina på hennes första visning som hon skulle hålla själv för Forever Living. Hon hade oroat sig en del men jag tycker det gick jättebra för henne. Hon var duktig. Jag själv skulle tycka det var jättehemskt att göra något sånt där.

Ikväll har jag pysslat, igeeen. Men det börjar närma sig slutresultatet nu. Jag hoppas det blir bra. Jag borde egentligen gå och lägga mig nu, men jag har så svårt att slita mig innan jag är helt färdig. Och dessutom är det så svårt att sova ensam ändå så... Jag fortsätter nog lite till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0