Erica shoppar loss på makeup och hudvårdsprodukter.

Igår köpte jag en hel serie med hudvårdsprodukter; makeup-rengöring, rengöringspeeling, ansiktsvatten och en dagkräm.
Och idag kom mitt nya smink från Oriflame. Jag har ett tag använt Lumene's mineralsmink, men det gjorde min hy till ett katastoffall, det kombinerat med mitt hudvårdsbyte från Nivea young till Neutrogena - visibly clear. Inget utav dessa märken, som alla säger ska vara så bra, passade mig. Min hy är rena mardrömmen efter det. Nu har jag gått tillbaka till Nivea och inhandlat nytt smink. Jag gillade Oriflame när jag var yngre, men bytte sen till Loreal för att det var bättre, men det har nog hänt mycket i utvecklingen sen dess. Oriflames Giordani Gold är en serie som jag tror och hoppas är väldigt bra. Det är mineralsmink som ska vara bra för hyn. I serien ingår även naggellack, mascara osv. Tack gode gud för två nya nagellack som inte är från H&M och flagnar och blir fula det första de gör. Jag är nämligen lite snål av mig vad gäller just nagellack. Dessa kostade dock bara 49 :-, så jag passade på !
Sammanlagt blev allt detta runt 500 :-, och bör räcka ett tag. Mamma hade rea på hela beställningen så jag tycker jag fick en hel del för pengarna, eller ? Ett mineralpudor/foundation, en mascara, två nagellack, en ansiktsmask, ett täckstift/concealer med tea tree oil och en förebyggande "vätska" med tea tee oil mot oren hy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0