Pyssel.

Tidigare idag var jag så fruktansvärt trött. Katarina sov här i natt så vi bänkade oss framför One tree hill igår kväll. Och sen när vi skulle sova så var jag så övertrött så jag bara låg och flummande mig i sängen och skickade massa knasiga sms till henne, och det slutade med att hon låg i vardagsrummet i soffan och garvade och jag i sängen. Så jag somnade inte förän efter klockan ett, och skulle upp halv 6 ungefär.
Jag vaknade till lite efter ett bad i alla fall och tog bilen till Kupolen och köpte lite saker till Daisy's doppresent. Jag är som vanligt ute lite sent. Men nu har jag i alla fall kommit på bra saker. Jag ska bara göra käk och sen ska jag sätta igång och pyssla ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

oohh de såg ut att bi nått fint av de där:D men attans att du kollade på filmen utan lilla mig:P nu tar de ju hundra år innan ja kommer få se den där haha

2009-06-02 @ 22:33:39
URL: http://ninascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0