Tiden går så fort.

Jag tittar på klockan och ser att den snart är nio. Tiden går så fort, överhuvudtaget. Dagarna går fort, veckorna går fort, månaderna går fort. Ja, snart sitter jag där i min gungstol och är 80 år :) Imorgon är det jobb igen och jag borde egentligen gå och lägga mig tidigt. Men jag har ingen lust. Jag hatar verkligen att gå och lägga mig ensam ! Som tur är börjar jag halv tio imorgon så det gör inte så mycket om jag är uppe ett tag.
Jag har målat och grejat på Daisy's doppresent ikväll, nu står den på tork och sen ska det på ett till lager. Under tiden tänkte jag städa badrummet. Jag har köpt så mycket nytt och inte slängt ut det gamla, jag är en spara. Alldeles för mycket spara ibland !
Sen funderar jag på att gosa ner mig i soffan med en filt och se "I taket lyser stjärnorna", den har ju äntligen kommit ut nu ! Det är en av få filmer som jag verkligen vill se.
Ha en trevlig kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0