Godmorgon.

Idag väntar en lång arbetsdag för någon som fortfarande är hostig och förkyld. Natten har inte varit helt bekymmersefri, det är mycket kallare i sovrummet än i något av de andra rummen i lägenheten, vilket innebär att jag såklart oftast fryser. Men nu har jag ju förberett räddning i form av sockor, tröja och mössa. Men inte ska man väl behöva sova med mössa ? Det verkar näst in till idiotiskt :)

Nu på morgonen har jag försökt piggna upp mig med en ordentlig frukost (jag skippar ibland att äta frukost då jag inte orkar gå upp tidigare). Jag har även använt mitt nya smink från Lumene som jag köpte innan helgen,så man slipper se ut som ett levande lik. Helt suveränt smink i alla fall ! Det håller verkligen hela dagen, till skillnad från mycket annat som man måste bättra på med jämna mellanrum. Innan använde jag Loreal's foundation och den var ingenting jämfört med Lumenes. Loreal's la sig som ett täcke på huden efter ett tag och blev glansigt i pannan - Me don't like. Jag hoppas på att Lumene också ska hjälpa mig lite med min vinterhy. Det är upp till bevis helt enkelt.

Nu ska jag göra mig i ordning och åka till jobbet. Ha en bra dag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0