Första sidan av boken.

Eftersom hon ändå inte läser detta så kan jag lika gärna avslöja Daisy's doppresent. Jag tänkte göra en egen barnbok med egna ritade bilder och text. Nu har jag gjort en bild till en alternativ första sida. Jag vet dock inte om jag är nöjd eller inte. Jag är verkligen inte nöjd med bakgrunden på bilden. Det kanske blir för "plåttrigt" för ett barn, vad tycker ni ?

Ett annat alternativ jag har till barnboken är att rita något likande som en tavla i stället. Sagan skulle handla om en prinsessa och Daisy är alltså prinsessan i boken. Men nu funderar jag helt enkelt på att göra en tavla i stället med något slags prinsessmotiv på. Tydligen ska hon ha ett prinsess-rum så det kanske skulle passa bra ? Jag har beslutsångest, hjälp mig !


Kommentarer
Postat av: elin

gud vad du är duktig .. jätte fint och det ser verkligen ut som något ett barn skulle tycka om..

allvarligt du är skit duktig =)

kram elin

2009-05-23 @ 16:31:25
Postat av: Anonym

jag tycker du verkar ha bra ider

2009-05-24 @ 21:21:10
Postat av: Werona

Jättefin!

Tycker att du har talang.



Har precis själv börjat blogga, målar också akvarell/ tusch och ibland redigerar jag bilderna i photoshop.

blandteknik alltså.

2009-06-11 @ 12:10:57
URL: http://konstdagboken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0