Vissa människor kan verkligen få mig att skratta.

Jag vaknade halv åtta i morse och började dagen med ett Gossip girl-avsnitt för att vakna. Halv tio kom Katarina och jag tror nog hon vart lite positivt överraskad över att jag var vaken och hon slapp väcka mig. Vi hade nämligen planerat en fika och lite pyssel. Så vi åkte iväg till Kupolen och kikade runt lite (jag kunde såklart inte låta bli att shoppa lite, men det är en annan historia) och sen satte vi oss på Waynes och tog en kopp te och en fralla och började pyssla lite. Jag med min dop-present till Daisy och Katarina med sitt armband och ritblock. Katarina har länge klagat på att hon inte har något sudd, hon  får alltid lov att rota igenom mina grejer för att låna ett, så idag inne på affärn stod hon och funderade på om hon skulle köpa ett, men jag sa att hon lika gärna kunde låna mitt. Och när vi sitter där på Waynes så sliter människan upp ett sudd och ser så lycklig ut. Jag utbrister "meeen, hade du ett sudd ändå ?", men fattar ganska snabbt. "Meeen Kaaatarina, har du snattat ett sudd ?" säger jag. Katarina ser så nöjd och glad ut och säger "Ja, men jag lämnade papperet kvar på affärn, fan till att betala 14 kr för ett sudd...". Jag kan inte låta bli att skratta åt henne, där hon sitter och ser ut som ett litet barn som fått sin godispåse på lördagen. Men sen lägger hon snabbt till "men det där var första gången sen vi snattade smågodis på affärn när vi var små !".
Efter ett litet tag började hon rita små, roliga teckningar också som föreställde lite allt möjligt snusk. Vi är nog ganska lättroade, vi har barnet kvar i oss helt enkelt :) Och det är jag glad för !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha garvar så ja fan gråter!HAHA Så skriver du det också HAHAHA! Ah nu har man ett iaf. =P Men fan skulle ALDRIG snatta nått annat som var värt nånting ,haha usch.

2009-05-19 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0