22 eller 23, whatever...



Jaha, idag fyller jag då 23 år. 22 eller 23, vad gör det för skillnad ? Ett års skillnad, tiden bara går. Men inte känner jag mig nå äldre för det. Inte ser jag nå äldre ut heller, de flesta tror ju att jag inte ens passerat 20 så ! :)

Det har varit en ganska bra dag hittills. Haft främmande som bytt av varandra hela dagen. Inga och lilla Daisy var först, trevligt att få besök av dem. De har ju aldrig varit här förut och det är alltid lika trevligt att snacka massa skit ! :)
Har fått massa fina och välbehövliga saker, en fin ljusstake av Inga, vilket passade alldeles utmärkt eftersom jag senast igår tänkte att jag ville ha en ny, och en massa fina blommor. Jag älskar blommor som man kan sätta i en vas på bordet, det ger det där lilla extra till rummet :) Fick även en jättefin krukväxt med lite dekor av pärlor i, hoppas jag kan få den att leva längre än en vecka :) Lite pengar har jag även fått, och de hamnade direkt i sparkuvertet för utbildningen !

Ikväll blir det lite fest. Vi får se vad resterande dag och kväll har att bjuda på. Idag känner jag mig iaf grymt lycklig över alla underbara människor i mitt liv. Är det inte konstigt hur man vissa dagar, vissa stunder helt plötsligt bara fylls av kärlek och glädje ? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0