Dagens makeup.



Sorry, för att jag inte har skrivit på några dagar. Det har bara varit så fullt upp med jobb och funderingar på hur jag ska få hela min ekonomi att gå ihop under utbildningen (om jag ens kommer in). Ni som själva funderat på makeup-artist utbildning vet nog vad jag pratar om... Det kostar pengar och man får inget studiestöd.

Hur som helst, idag kör jag på en sotad look med svarta & bruna färger. Riktigt svårt att få till en bra bild nu när det redan har hunnit bli mörkt ute.

Det är skönt med fredag i alla fall. Katarina kommer hit och så blir det Idol, sen får vi se vad vi hittar på. Vad gör ni idag ?

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!



Tack för komplimangen :), den uppskattas.

Älskar din blogg btw, är du make up-artist el är det bara en hobby. Väldigt professionellt gjort iaf.

Man inspireras :)



H Ida

2009-11-14 @ 11:55:42
URL: http://idahob.blogg.se/?tmp=09191349

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0