Löshår.



Alla som känner mig eller läser min blogg vet nog att hårförlängning inte uppskattades, eftersom håret blev helt förstört efteråt och det gjorde grymt ont att ta ur det. Själva hårförlängningen var hur snygg som helst, Ida gjorde ett riktigt bra jobb där. Hon satte i mycket hår och tog inte alls mycket betalt för att sätta i det, så henne är verkligen att rekommendera om man nu skulle vilja sätta i hårförlängningar. För min del var det inte riktigt värt det, men nu har jag iaf testat och jag måste ju erkänna att jag nu, ett halvår senare, är riktigt sugen på att skaffa igen, men jag vet hur det kommer sluta så därför låter jag bli. Så fort jag tog ur det riktiga löshåret införskaffade jag clips ist, vilket fungerade mycket bättre såklart eftersom jag kan ta ur det på kvällen. Jag köpte håret från Rapunzel, som tydligen ska ha väldigt bra hår, men just det jag köpte bara trasslade sig. Så det senaste är inköpt från tradera, billigt och bra. Och det var hur bra kvalité som helst på håret.
Jag har inte använt löshår på ett tag nu så jag bestämde mig för att testa idag och insåg att mitt eget hår hade blivit lika långt som löshåret. Dock blir det ju lite tjockar med clipsen i :)

Nu ska jag åka och hämta Katarina. Vi ska ha pysseldag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0