Erica svarar...



Först och främst vill jag bara tacka för alla snälla och gulliga kommentarer som trillat in de senaste dagarna ! :) Så roligt med folk som kommenterar och ger positiv feedback på det man gör. Kom gärna med idéer och förslag på vad ni vill att jag ska skriva mer om, eller om det är något jag missar i mina inlägg.

Har fått en del frågor ang hudvårdsserien som jag införskaffade här om dagen, Demon & angels. Bla vilken prisklass den ligger i, glömde tydligen skriva det i mitt förra inlägg, rengöringsmousse'n kostar 65 :- och ansiktsvattnet 49 :-, så det är inga stora summor vi talar om här inte. Jag vet att det finns människor där ute som tror att bara för att saker & ting är billigt så fungerar de inte osv. Jag har testat både dyra och så kallade billiga produkter inom den här kategorin och ingen har funkat mer eller mindre bra. Det gäller nog bara att hitta rätt i djungeln av alla produkter som finns. Jag har ingen hy som någon skulle eftersträva precis, kämpar fortfarande för att hitta rätt produkter som passar just mig. Återkommer med en recenssion om dessa produkter om en månad kanske (?) eftersom det är minimum-tid för huden att anpassa sig efter nya produkter. Man kan inte förvänta sig mirakel på bara någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0