Gammalt blir nytt.

Nu har jag sytt färdigt kjolen som från början var en gammal topp som jag tänkte slänga eller sälja på tradera. Men rik blir man ju inte så att sälja grejer på tradera tyvärr. Så därför beslutade jag mig för att använda tyget till en kjol i stället. Jag har dåligt med kläder som jag trivs i, de flesta som känner mig vet nog att jag trivs bäst i svarta och vita kläder. Så det blev en vit och svart-randig kjol med fickor och ett skärp. Har ni ett gammalt skärp där hemma som ni aldrig använder så varför inte använda spännet och göra ett nytt skärp, eller helt enkelt bara klä om det gamla ? Är nöjd med slutresultatet i alla fall. Och det blev snyggt till mina nya stövlar jag fick av mormor igår oxå. Det är ett par overknee-stövlar och jag slipper tänka på att det blir en stor glipa upptill, perfekt om man ska ha kjol eller klänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0