Såhär tidigt har jag inte varit uppe sen artonhundrafrystitfast...

Tror inte jag har varit uppe såhär tidigt på flera månader. Sist jag jobbade och började den här tiden var nog i juni. Ni kan gissa om jag är trött alltså. Plus att jag har sovit skitdåligt i natt. Hoppas att dagen inte blir allt för jobbig bara för det, men det ska nog gå bra.
Direkt efter jobbet ska vi och kolla på lägenheter. Jag har en känsla av att ingen av dem kommer vara något som vi skulle kunna tänka oss att flytta till. Men det visar sig.

Igår var föresten en ganska rolig dag. Måndag och en bra start på veckan. Jag och Katarina sprang runt på kupolen och jag inhandlade lite nytt smink, som var skrämmande billigt på rea ! Sen åkte vi hem och gjorde lika olika sminkningar. Ja, vi är kreativa av oss ! :) Min första sminkning blev ganska snygg. Den andra däremot var det lite värre med, men inte värre än att man kan tvätta bort det och vara en erfarenhet rikare till nästa gång.




Ja, det var lite bilder från den första makeup'en det, hinner inte lägga in nå fler eftersom jag måste göra mig i ordning och åka till jobbet nu. Slänger in några bilder från den andra make'upen, som försten var lite fantasy-inspirerad, i eftermiddag. Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0