Det händer inte varje dag precis...

Att man står framför kameran inför en människa man aldrig har träffat förut, och framför någon som verkligen kan fotografera på riktigt, i bra omgivning och med riktiga poser, det händer inte varje dag. Inte för mig i alla fall. Men det var det roligaste på länge !
Åkte hem till Katarina klockan 9 på morgonen och vi gjorde oss i ordning, hon hade vaknat på världens sämsta humör och var skitgrinig, men jag sa åt henne att nu jävlar går du ner och äter frukost och rycker upp dig för nu är det för sent för att avboka. Men jag tror hon var ganska glad när vi åkte hem att jag gav na en spark i rätt riktning :)
När vi kom fram var vi båda två ganska nervösa, vi satt bara i bilen och skrattade. Gick upp till fotografen och skrev kontrakt och pratade om vad vi ville ta för slags bilder, vilken omgivning vi ville vara i osv. Hela hans väggar var full av foton på olika modeller. Jag fastnade speciellt för ett foto, som jag har velat ta i flera år. Vi försökte oss på att ta några sånna bilder, men jag tror inte riktigt att de blev som jag ville. Det var lite problemfyllt då det var i vatten och vattnet var alldeles för strömt i forssen så man kunde inte gå in hela vägen, min sko flöt iväg under försöket (haha !) så jag fick stå lite utanför, så det blev nog inte riktigt den bakgrund jag hade hoppats på. Men det blir spännande sen när bilderna kommer. Det enda jag har klagomål på det lilla jag har sett av bilderna är min min (vet inte om jag ska le, eller se allvarlig ut, så på vissa bilder ser jag helt knäpp ut, haha), och att jag tydligen är så smal att när jag sträcker på ryggen så syns revbenen (skitfult !).
Trots en förlorad sko och myggbett överallt så var det skitkul ! Jag har lärt mig några saker som jag kommer att tänka på nästa gång. Ja, för en nästa gång blir det väl hoppas jag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

lugnt:)

fint kort

2009-09-06 @ 12:04:30
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Anonym

okejokej! kmr du var med då:D?

2009-09-06 @ 16:53:15
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0