Första intrycket...

Gissa vem som låg ute på balkongen och lyssnade efter postbilen ? Jag såklart :) Och när den kom rusade jag till dörren och slet upp kuvertet med skivan i. Första intrycket av bilderna var ungefär "men herre gud, hur ser jag ut egentligen ?". Blinkar, gör konstiga miner, ler alldeles för mycket, ser alldeles för sur ut... Ja, hur mycket fel kan man inte hitta på en bild på sig själv egentligen ? Men det fanns en hel del fina bilder oxå. Och som Fredrik sa "det är första gången, så tänk på helheten".
Det här är bland det roligaste jag har gjort i mitt liv. En utmaning för mig och om man räknar bort nervositeten (som tyvärr lyser igenom på vissa bilder) så var det riktigt kul.


(Det här var en utav de första bilderna som togs, nervös som aldrig förr)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e modig som vågar prova på nya saker ....hoppas du fortsätter fota dej själv för du passar på bild kram från elin

2009-09-10 @ 13:39:20
Postat av: Anonym

sket snygg =D

2009-09-10 @ 13:42:02
URL: http://ninascribb.blogg.se/
Postat av: Matilda

skitsnygga bilder!!

2009-09-10 @ 17:59:10
URL: http://creampuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0