Hur ska allt få plats i huvudet ?

Just nu har jag nog mer tankar i mitt huvud än vad som egentligen får plats. Men det kanske bra, för då slipper jag tänka på de saker som gör mig ledsen & nedstämd. I stället kan jag tänka på sånna saker som skjuter bort allt som jag egentligen tänker & känner.

Om ungefär 2 veckor åker vi och fotar igen. Och denna gång har jag lite egna idéer och "teman" för fotograferingen. Jag känner på mig att jag kommer bli nöjd med förra gångens bilder. Det var så fruktansvärt kul att få göra det ! :) Och jag kände mig mer avslappnad och säker och jag hoppas och tror att det kommer att synas på bilderna oxå.
Som sagt, vi har en fotografering om 2 veckor och en till närmare mot jul, då det ska vara något slags jultema. Och gissa vad som är mitt största problem, kläderna såklart. Jag förstår inte hur en människa kan vara så petig med kläder, jag skulle tex aldrig kunna ha svarta skor, utan att ha något mer svart till som tex ett skärp eller en jacka. Så petig är jag :) Allt måste klaffa in i minsta detalj. Och framför allt kännas bra. Jag har hittat den perfekta klänningen till julfotograferingen och jag vill verkligen ha den, egentligen har jag inte råd, men det känns som att måste !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0