I can't wait...

Katarina's bilder hade kommit idag. Jag låg ute och solade när telefonen ringde, och så skriker hon i telefonen "har du fått posten idag ?!". Jag förstod ju på en gång att bilderna kommit. Hon skickade några på msn och hon är ju så snygg hon bara kan bli på de bilderna ! Hoppas mina bilder blir lika bra. Jag kommer kasta mig fram till dörren när jag hör att postinkastet öppnas.

Btw, det är så varmt ute idag så man kan ligga på balkongen och sola. Hur underbart är inte det ? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

800? hm..okej ah vi får väll fundera om de är värt pengarna. Men nog skulle det va jäkligt kul..Det fanns säkert FINA bilder på dig. =) Ja har massor som ja inte vart nöjd med men så är de ju alltid:) Du får skicka sen min Msn cpa sig:P kram

2009-09-10 @ 11:56:17
URL: http://ninascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0