I wish I could turn back time.

Varje morgon när jag vaknar har jag samma känsla i kroppen, samma tankar i huvudet, samma klump i magen... Hur länge ska det hålla på ? Små saker gör mig glad nu och det är nog det jag lever på. Mycket saker sitter fast i mitt huvud och så länge jag låter bli att tänka på det så går det bra, men det kommer flera gånger om dagen som det bara dyker upp vare sig jag vill eller inte.

Jag tänker ofta att jag vill härifrån. Börja om från början. Lära känna nya människor, människor som bryr sig och har tid, människor som kan göra mig glad. Det är inte vad du gör som spelar roll, det är vem du gör det med.

Jag vill spola tillbaka tiden till Bulgarien och Sunny beach. Det var underbart att bara få vara där med min bästa vän. Allt var så enkelt, att inte behöva tänka på något annat än vilken restaurang man skulle äta på under dagen, vilken krog man skulle till på kvällen, om vi skulle ligga vid poolen eller stranden... Det enda som betydde något var att vi skulle ha så roligt som möjligt. Här hemma är det så mycket mer, det verkliga livet. Jag känner mig inte redo för det verkliga livet. Jag vill bara springa, men som jag har sagt den senaste tiden; det funkar inte att springa ifrån problemen, de kommer ikapp en förr eller senare, och någon gång måste man ta itu med dem. It's time to stop running. Men jag har ingen lust, jag kanske kan springa ett litet tag till ?




Kommentarer
Postat av: Anonym

ah du, tiden i bulgarien var magisk och värt varenda minut och slant! Vi ses imorn och tar igen lite förlorad one tree hill time. :) Kramar

2009-09-20 @ 23:10:21
URL: http://ninascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0