Dagens makeup.



Här är dagens make ! Färgerna gick inte att få till alls i kameran, men det är svart och lila. Kör på mineralbas från Bare minerals och likaså rougen.

Ska snart åka iväg och gå på Kupolen med Lisa. Och Thea ska få en ny bädd ! Hon springer runt alldeles vilsen här hemma och undrar var hon är, och framför allt var hennes sällskap är någonstans :(. Hon har nog legat i kattburen hela natten, det är väl tryggast där. Så nu ska matte skämma bort henne lite ;D Saknar den andra lilla tösen jag med.

Föresten så söker jag nu en modell till en mycket speciell plåtning, en plåtning som jag velat göra i flera månader nu. Har äntligen hittat en fotograf som det känns bra med. Plåtningen kommer att göras med lite mindre kläder så jag söker någon som har kroppen för det, någon som är intresserad ? :)

Kommentarer
Postat av: linda

å nu blev jag nyfiken på vad det är för plåtning!!Hoppas den blir kanon.Nu är inte jag någon som ska yttra mig om modeller men själv tycker jag att min kusin växt till sig och blir väldigt fin på bild. Hon har massa bilder på fejjan.Heter Amanda Borgström, ta en titt för jag kan höra med henne i sånna fall. kramen

2010-04-25 @ 12:28:02
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: lisa!

även om inte färgerna kom fram som du ville, så ser det väldigt fint ut! :)

2010-04-25 @ 19:36:53
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: lisa!

så lite så :)

vad roligt att du tycker det, tack! :)

jag bor en mil utanför sandviken, om du vet var det ligger? =)

2010-04-25 @ 19:54:17
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: lisa!

nej, det är ju inte speciellt långt bort :)

jo, det skulle vara jätteroligt =) dock är jag ju sjukskriven pga att jag har panikångest, vilket gör att jag inte kan åka lokalt :/ men kanske kan ordna med skjutss eller så :) skulle vara roligt :)

2010-04-25 @ 21:15:27
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0