I-landsproblem.



Det här är mitt i-landsproblem ! Såhär ser det för tillfället ut i mitt sminkrum. Sminket ligger i en hög på golvet och jag vet inte var jag ska göra av det eftersom det redan är fullt i min stora makeup-väska (som ni ser bredvid spegeln på bilden). För övrigt så ligger det en massa annat skit på golvet som jag inte vet var jag ska göra av. Jag skulle ta den här dagen till att städa hade jag tänkt, men det går inte så bra när man mest blir irriterad över att det känns som att man inte kommer någonstans. Alla skåp och garderober är redan fulla, var gör man då av det som inte fått någon plats ?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Man köper en till väska eller en fin helmer på ikea :D helmer är skitbra!

2010-04-30 @ 13:10:51
URL: http://sminkladan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0