Länge sen.



Hur roligt är det inte när man skriver ett inlägg och det bara försvinner ? Skitkul. Eller inte !
Hur som helst, det var länge sen jag skrev nu. Det beror på att vi har flyttat och inte haft något internet i nya lägenheten. Jag har med andra ord varit totalt isolerad från verkligheten :)

Annars har det inte hänt så mycket sen sist. Förutom Id-kursen i Sthlm. Kursen överträffade mina förväntningar med hästlängder. Jag gick därifrån mycket nöjd och med en sminkpåse rikare. Nu ska vi se om Id Bare minerals kan göra några underverk på min hy. Jag återkommer.

Annars är jag väldigt sur idag. Är redan trött på att gå hemma, trots att det bara gått lite mer än en vecka sen skolan slutade. Jag är hungrig och har pms till hundra. Kan det bli värre ?
Imorgon är det fan jag som sätter mig ner och söker jobb. Annars lär ju mina nära & kära få veta att de lever !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj då! :) Hur ska vi få veta att vi lever då? Vore ju bra att veta om man ska stänga alla fönster och låsa alla dörrar!? :)

Men jag älskar dej i alla lägen! Pms el arbetslös! <3

Kramar

2010-04-21 @ 19:46:49
URL: http://marithaerlandssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0