Plåtningar.



Jag har abstinens här hemma ! Jag vill sminka, sminka, sminka. Jag hoppas jag får upp mitt sminkbord snart. Jag vill börja jobba på min portfolio. På tal om portfolio, jag har beslutsångest över vilka bilder som ska få flytta in. Bilden ovan på Elin är ju grymt fin, eller vad tycker ni ? Den bilden är den första bilden av egna plåtningar jag haft som makeup artist.
Fick ett namn av Jonas idag på en tjej som fotar så jag kontaktade henne och berättade om min idé, så den ska vi göra någon dag. Gäller bara att hitta en passande modell för temat. Den plåtningen känns ganska viktig för mig eftersom det är något jag velat göra i flera månader nu, så det måste ju bli bra ! :) Herre gud vad jag längtar, det kommer bli grymt kul ! :D Ingen som känner mig har väl gått miste på att jag älskar plåtningar ?

Kommentarer
Postat av: Dina

Du er pen!

2010-04-23 @ 20:07:07
URL: http://www.magnifiquee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0