Vår ?



Världens härligaste väder idag. Solen skiner och jag har legat ute i bara underkläderna och solat på förmiddagen. Älskar sommaren !

Jag har börjat få lite ångest över att skolan är slut... Allt känns bara tråkigt och jag vet inte vad jag ska göra nu. Får panik över tanken att gå hemma om dagarna och inte ha något att göra. Att inte få göra det jag brinner för. De här månaderna har nog varit det bästa jag gjort. Jag hoppas att det trillar in mer småjobb och att arbetsförmedlingen går med på att ge mig praktik fort som attans ! Men det är nog för mycket att hoppas på. De har väl nån jävla regel om att man måste ha varit inskriven i tre månader. Förnekar inte att det är skönt att vara ledig, men med tanke på hur de senaste månaderna har varit så vet jag inte hur man gör längre när man slappnar av och tar det lugnt.

Idag ska vi iaf åka till Gustafs och äta med familjen och gratta Marcus som fyllde år i Fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0