Dagens makeup.



Idag är det lördag, men det känns inte som det. Jag ska snart iväg och jobba, som jag hade glömt bort igår att jag skulle. Men tydligen höll alla andra utom jag koll på det :)
Sen ska jag hem och färga håret. Personalen på jobbet småskrattade lite igår när jag kom in och skulle köpa hårfärg och sa "jadu, dig kan man då aldrig veta vad du har för hårfärg nästa gång man träffar dig"... Jag erkänner, jag har färgat håret fram och tillbaka de senaste månaderna. Jag har svårt för att bestämma mig helt enkelt ! Förut har det alltid varit så att jag har velat vara blond eftersom jag har varit det hela livet, men jag börjar komma till en gräns där det blonda inte längre sitter mig i ryggmärgen :)

Nu är det dags för frukost !

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimisg Mamma

Ja de var verkligen synd..det var Torkel som fick ta hand om mamma när hon åkte in med deras förra hund som var så illa dän att han frågade om förra ägaren var uppfödare...så nu har dom satt din den uppfödaren och det var Torkel som fick mamma att gå vidare med att köpa ny hund... han gjorde allt för dom och hunden, han bryr sig verkligen om sina kunder och speciellt för djuren! kram

2010-08-28 @ 12:23:38
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0