After work...



Det tog tid att ta sig till jobbet idag. Det var skithalt ute och det hade hänt någon olycka efter stora vägen vid Falun (borde jag väl kanske inte skriva här för nu kommer folk tjata ihjäl sig om att jag ska köra försiktigt eller kanske till och med åka buss). Hur som helst så var det någon bil som sladdat av vägen, men jag har en känsla av att det var lite självförvållat också... Karlar och sladda på vintern vettni ;P Blev stånde där ett tag och fick ringa en rad samtal för att få tag på telefonnr till butiken som jag inte hunnit lägga in i mobilen än, men jag fick inte tag på någon som kunde kolla det åt mig. Men det spelade ingen roll eftersom Azra som skulle öppna också satt fast i trafiken. Men vi hann dit i tid i alla fall som tur var ! Det kostar ju sjukt mycket pengar om inte butiken är öppen i tid... Lite press där ;P
Har varit en väldigt lugn dag på jobbet idag, så jag är nog ganska tacksam över att det är söndag idag och butiken bara är öppen 4 timmar.

Jag har ont i huvudet och halsen. Har jag tid att bli sjuk nu innan jul ? Knappast ! Hur ska detta gå ? Det blir tidig sänggång ikväll. Imorgon väntar jobb på skolan igen. Ja, jag jobbar häcken av mig... Funderar starkt på att tvätta av mig sminket och krypa ner i säng och titta på film redan nu. Ja, så får det nog bli !

Kommentarer
Postat av: a-c

Hej! jag saknar dig! KRAM

2010-12-05 @ 21:01:03
Postat av: Linda - en vimsig mamma

hoppas du får hålla dig frisk!! hemskt med olyckor hit och dit just nu,så kör försiktigt =)

Oki då ska du njuta av din enda ledighet =) ser att du jobbar kvar på båda ställerna iallafall! kram

2010-12-05 @ 23:08:44
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0