Biopur.



Jag har nog testat det mesta i hudvårdsväg nu. Fråga mina närmaste vänner, de vet. Jag har fortfarande inte hittat något som ger bukt med min hy. Men det finns ett märke som jag inte provat än - Biotherm. Har läst på lite och deras serie Biopur verkar väldigt bra. Skulle vilja ha nästan hela serien, utom den vita tuben. Ska jag prova nu så ska jag ge det en riktig chans och bara köra på ett märke ! Men billigt är det ju inte med dessa produkter. Så ni som inte vet vad ni ska ge mig i julklapp, här har ni ett tips - presentkort på Kicks. Men alla säger alltid "det är väl inge roligt !". Jo, för mig är det det ! För jag handlar otroligt mycket smink. Vad kan då vara bättre än ett presentkort ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0