Dagen i kort...



Dagen har gått jättefort ! Trots att jag har jobbat hela dagen. Det har flytit på hela dagen och sånna dagar är det ju så roligt att jobba :)
Maria gjorde sig ett besök in i butiken också. Jag har inte ens hunnit tänka tanken på att jag skulle kunna träffa henne där, det har ju gått så fort allting. Maria var modell på en fotografering när jag gick min utbildning och efter det så började hon sitta modell åt mig, hon var även modell åt mig på min slutfotografering och jag har inte träffat henne sen dess och det var i april. Riktigt roligt att se henne igen i alla fall. Hon har tydligen börjat jobba på Mq oxå, och det ligger ju i samma galleria som jag jobbar i, så nu får man kanske lunchsällskap ibland :)

Jag är sjukt trött efter den här dagen. Men har sovit jättedåligt i natt också. Var på julbord med jobbet igår kväll, så det blev lite sent och sen var man som en isbit när man kom hem. Jag frös i morse till och med, så Kalle fick stoppa om mig med överkastet innan han åkte till skolan ♥ Sånt är så mysigt, när någon tar hand om en :D

Nu ska jag faktiskt pallra mig i säng. Imorgon väntar jobb på skolan igen, sen är det Kicks som gäller i helgen. Det kommer bli ett hårt december ! Men det ska nog gå, skamm den som ger sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0