Fredag.



Jaha, då var det helg igen då. Inte för att det känns som det när man ska jobba hela helgen. Känns som vilken dag i veckan som helst. Men i helgen ska jag försöka få lite ordning på alla julklappar osv. Måste ju börja i nån ände. Det är ju fan inte långt kvar till jul ! Stress, stress, stress... Och noll julklänsla ! Julmusiken spelas på hög nivå i butiken (jag kommer spy på julmusik efter detta år), folk är in och handlar tonnvis med julklappar, jag slår in... But still, ingen julkänsla ! Jag har inte hunnit få in julgranen heller, frågan är om jag överhuvudtaget kommer få in den i år. Vad glad jag skulle bli om jag kom hem från jobbet en dag och den bara stod där i vardagsrummet ! Fast jag ska vara med och klä den såklart ;)

Nu ska jag göra mig i ordning och dra iväg till jobbet. Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0